Commissie fondsenwerving
De commissie fondsenwerving zet zich in voor de fondsenwerving, want zonder inkomsten kunnen de Tesselhuusweken niet worden georganiseerd.
Samenstelling volgt.
PR-commissie
De PR-commissie zet zich het jaar rond in voor het stimuleren van de naamsbekendheid van de Stichting Tesselhuus. Dit gebeurd via verschillende online (en offline) kanalen. Zo ontwikkelt ze bijvoorbeeld het jaarlijkse Tesselhuus Magazine. Daarnaast organiseert de commissie eigen evenementen en activiteiten. Ook ondersteund ze organisaties die werven voor het Tesselhuus.
Technische commissie
- Jord kuiken
- Jan Jacob Rab
- Peerke Reijnders
De technische commissie adviseert het bestuur gevraagd en ongevraagd over grote investeringen. Niet alleen wordt het huis voortdurend aangepast aan de eisen van deze tijd, ook moet er regelmatig geïnvesteerd worden in hulpmiddelen om de mobiliteit van de gasten zoveel mogelijk te bevorderen. Van hoog-laag bedden en hoog-laag wastafels tot speciale tilliften om de mensen comfortabel te verplaatsen. Het huis staat vol met apparatuur en hulpmiddelen. Daarbij wordt er voortdurend naar gestreefd dat de huiselijke sfeer bewaard blijft. Er mag geen ziekenhuissfeer ontstaan, de gasten moeten zich thuis voelen in het huis.